Eelmise aasta novembris leidsin ma postkastist ilusa minu nimelise postkaardi. Suur rõõm, sest mulle ikka kohutavalt meeldib neid oma postkastist leida. Seekordse kaardi autor ei olnud aga üldsegi mitte mõni armas sõber vaid hoopiski kosmeetikafirma- Yves Rocher.
See, kuidas nad minu nime ja aadressi said, on siiani müsteerium, sest kuni selle ajani polnud mul kosmeetikakotis ega vannitoas mitte ühtegi nende toodet, ausalt öeldes polnud ma isegi kunagi lihtsalt uudishimu pärast nende siinsesse kauplusesse sisse astunud. Ei olnud lihtsalt nii palju uudishimu. Eestis neil kauplusi pole ning senini oli mul neist pigem selline mitte-just-kõige-usaldusväärsema-kataloogikosmeetika-müüja mulje jäänud. See usaldusväärsuse puudumise imago saadab minu jaoks kõiki kataloogi ja suuresti ka enamikke interneti ostusid, nii et ei midagi isiklikku. Mul on vaja lihtsalt toodet ikka oma käega katsuda, enne kui ta mu ostukorvi satub.
Postkaart, mille ma siis oma postkastist leidsin, reklaamis esiteks mingit äsja turule tulnud revolutsioonilist uut toodet, mis muudab kindlasti Su maailma... Teiseks kuulutas mingit übersuurt soodusprotsenti (aga siinmail on alati soodustused ikka korralikud soodustused, niiet ei midagi üllatavat) ning kolmandaks sisaldas märget, et Sind ootab poes kingitus, väärtusega 20 eurot. Kusjuures kingituse saamiseks pole vaja mingit ostu sooritada ega millegagi liituda, lihtsalt tuleb poeuksest sisse astuda ning käesolev postkaart esitada.
See, kuidas nad minu nime ja aadressi said, on siiani müsteerium, sest kuni selle ajani polnud mul kosmeetikakotis ega vannitoas mitte ühtegi nende toodet, ausalt öeldes polnud ma isegi kunagi lihtsalt uudishimu pärast nende siinsesse kauplusesse sisse astunud. Ei olnud lihtsalt nii palju uudishimu. Eestis neil kauplusi pole ning senini oli mul neist pigem selline mitte-just-kõige-usaldusväärsema-kataloogikosmeetika-müüja mulje jäänud. See usaldusväärsuse puudumise imago saadab minu jaoks kõiki kataloogi ja suuresti ka enamikke interneti ostusid, nii et ei midagi isiklikku. Mul on vaja lihtsalt toodet ikka oma käega katsuda, enne kui ta mu ostukorvi satub.
Postkaart, mille ma siis oma postkastist leidsin, reklaamis esiteks mingit äsja turule tulnud revolutsioonilist uut toodet, mis muudab kindlasti Su maailma... Teiseks kuulutas mingit übersuurt soodusprotsenti (aga siinmail on alati soodustused ikka korralikud soodustused, niiet ei midagi üllatavat) ning kolmandaks sisaldas märget, et Sind ootab poes kingitus, väärtusega 20 eurot. Kusjuures kingituse saamiseks pole vaja mingit ostu sooritada ega millegagi liituda, lihtsalt tuleb poeuksest sisse astuda ning käesolev postkaart esitada.
Selle viimase märke mõjul oli mul lõpuks uudishimu piisav, et kohalikku kauplusesse ühel päeval sisse astuda. Ning tõepoolest, ühtegi ostu sooritamata, lahkusin sealt tol päeval kehakreemiga. Kreem on parabeenivaba, 91% naturaalsetest koostisosadest, toodetud Prantsusmaal, lõhnab ka hästi- kasutan seda siiani.
Tuleb välja, et siin on nad väga hinnatud looduskosmeetikatootja. Neil on üle Prantsusmaa rohkem kui 600 kauplust ning lisaks ilusalongide kett, kus saad nautida kõikvõimalikke iluprotseduure. Üks nende tootmistsehhe asub ka Prantsusmaal, Bretagne's. Selle juurde kuulub näiteks botaanikaaed, kus kasvavad toodete koostisosad ning kus kõikidel on võimalik ka jalutada ja kõikvõimalikke hästilõhnavaid taimi nuusutada.
Lisaks on neil püsikliendiprogramm (millega ma vabatahtlikult ka ühel päeval liitusin), mis on väga hästi kokkupandud.
Igal kuul saabub mu postkasti postkaart, sarnane sellele esimesele. Tavaliselt on seal kingitus, mingi soodusprotsent, uudistoote tuvustus ning mõni hea pakkumine- nt märtsis sai kolme toote ostmisel kolm sama toodet tasuta kaasa. Detsembrikuu postkaardi vahetasin järjekordse kingituse vastu, seekord 25 eurose musta ripsmetušši vastu. Sellel oli suurepärane ajastus, sest olin just vana ära visanud.
Interneti kaudu ostes on võimalik mittesobivad tooted poes ümber vahetada, kohaletoimetamine on alates 20nest eurost tasuta ja iga ostuga saad samuti kingituse valida. Kusjuures internetis on võimalik valida toote asemel hoopis puu istutamine. Selle asemel, et su vannitoariiulile tekiks mõni uus tuub või potsik, istutab Yves Rocher hoopis sinu kingitusena hoopis kolm puud. Mulle see viimane kingitusevariant väga meeldib.
bisous
Tuleb välja, et siin on nad väga hinnatud looduskosmeetikatootja. Neil on üle Prantsusmaa rohkem kui 600 kauplust ning lisaks ilusalongide kett, kus saad nautida kõikvõimalikke iluprotseduure. Üks nende tootmistsehhe asub ka Prantsusmaal, Bretagne's. Selle juurde kuulub näiteks botaanikaaed, kus kasvavad toodete koostisosad ning kus kõikidel on võimalik ka jalutada ja kõikvõimalikke hästilõhnavaid taimi nuusutada.
Lisaks on neil püsikliendiprogramm (millega ma vabatahtlikult ka ühel päeval liitusin), mis on väga hästi kokkupandud.
Igal kuul saabub mu postkasti postkaart, sarnane sellele esimesele. Tavaliselt on seal kingitus, mingi soodusprotsent, uudistoote tuvustus ning mõni hea pakkumine- nt märtsis sai kolme toote ostmisel kolm sama toodet tasuta kaasa. Detsembrikuu postkaardi vahetasin järjekordse kingituse vastu, seekord 25 eurose musta ripsmetušši vastu. Sellel oli suurepärane ajastus, sest olin just vana ära visanud.
Interneti kaudu ostes on võimalik mittesobivad tooted poes ümber vahetada, kohaletoimetamine on alates 20nest eurost tasuta ja iga ostuga saad samuti kingituse valida. Kusjuures internetis on võimalik valida toote asemel hoopis puu istutamine. Selle asemel, et su vannitoariiulile tekiks mõni uus tuub või potsik, istutab Yves Rocher hoopis sinu kingitusena hoopis kolm puud. Mulle see viimane kingitusevariant väga meeldib.
bisous
No comments:
Post a Comment