Sunday 25 March 2018

7 päeva, 7 pilti

Esmaspäev
Bedside table moment. Tegelikult me tähistasime ühel märtsikuu päeval oma 7 aastaseks saanud armastust, mille puhul üks yucca palm meie juurde sisse kolis ning magamistoas oma sobin-siia-nii-ideaalselt koha sisse võttis. 
 Teisipäev
Ma tahaksin nii väga rohkem raamatuid lugeda. Mul on ilmatu pikk soovinimekiri ja viimasel ajal leiab see kuidagi eriti tihti ka täiendamist, uued põnevad pealkirjad ning soovitused jäävad kogu aeg tee peale ette. Proovin nüüd teadlikumalt rohkem raamatuid kätte võtta, selle asemel, et internetisügavustesse niisama ära kaduda. Teisipäeval oli käes V. Mikita Lindvistika. 
Kolmapäev
Eelmisel nädalavahetusel kangamessil mu südame võitnud kaks kangast ootavad nüüd, et ma oma motivatsiooni ja inspiratsiooni kuskilt üles korjaksin ja tegutsema hakkaksin. Täna leidsin triibulisele kangale lõike, nüüd on vaja vaid käärid kätte võtta ja õmblusmasinalt tolm pühkida. 
Neljapäev
Ma pole kevadist suurpuhastust ega garderoobi sorteerimist veel ette võtnud aga täiesti märkamatult on kampsunite ja sviitrite asemel esikoha sisse võtnud hoopiski pluusid-kleidid-seelikud. Ja vahelduseks hallile-mustale on mu ajutise garderoobik̶a̶p̶i̶  stange hõivanud mõningad värvid ja mõningad mustrid. 
 Reede
Nii palju plaane ja to-do-liste. Siin kodus vedeleb neid iga nurga peal. 

sõbra üllatussünnipäeva what-we-need list
sõbra üllatussünnipäeva what-28-people-eat list
peenramaale kasvama mida-ja-kui-palju plaan
brüsseli reisi what-to-do list
õmblustööde nimekiri
DIY projektid
amsterdami reisi what-to-do list
järgmise nädala menüü
norra-eesti reisi what-to-visit list
sel kevadel istutatavate (heki) taimede nimekiri
ideed blogipostitusteks
...
 Laupäev
Karbitäis paberlilli. Mul oli nendega plaan üks DIY meisterdamine ette võtta. Aga ilmataat otsustas lahkel meelel nädalavahetuseks imeilusa ja sooja kevadilma kinkida, C oli kodus ning peenramaa vajas kaevamist. Ja muru külvamist. DIY projekt jäi laua peale oma aega ootama. Peenramaa sai kaevatud ja muru külvatud. 
 Pühapäev
Näed, kasvavad. Pistsin terve hunniku erinevaid tegelasi talve viimasel päeval mulda. Kevade viiendaks päevaks on kolm erinevat tomatisorti oma ninad ilusti mullast välja pistnud. Aitäh põrandaküte, sa oled imeline kasvuhoone. 
Bisous

No comments:

Post a Comment