Wednesday 16 May 2018

Meil on siin nüüd nagu päris.

Juhhheeiiii! Fassaad sai valmis. Pärast rohkem kui aastast elamist kiviblokipunases "poolikus" majas, oleme me siin rohkem kui rõõmsad, et töölt koju tulles ootab meid ees niisugune ilus viimistletud maja. Täitsa harjumatu ja uskumatu tunne. Meil on siin nüüd juba peaaegu nagu päris. Nii hea on.

Tegelikult võttis kogu maja värvimine kolmel inimesel aega vaid kolm päeva ehk siis vist eelmisel kolmapäeval võeti tellingud ja kiled ära aga mul polnud vahepeal mahti kaamerat kätte võtta. Ja ilm ei olnud ka üldse koostööaldis. Aga töömehed tegid hästi professionaalset tööd, müts maha nende meeste ees, kes kolm euroaluse täit betoonisegu segumasinasse kallasid ja kõik maja seinad käsitsi pärast siledaks lihvisid. 

Värvist niipalju, et alguses oli hästi hästi kollane. Aga kinnitati, et see pidavat olema täiesti normaalne nähtus, nelja -viie päevaga läheb heledamaks ja järgi jääb see toon, mille valisite. Ja läks tõesti heledamaks. Kohe päris mitme tooni võrra. Ainult et... seda et.... ma ei tea, kes selle värvitooni küll välja valis?!. (Khmmm.)
Ma üldse ei mäleta, milline oli see pisike 3 x 3 sentimeetrit värvinäidise ruuduke, mille järgi keegi meist just nimelt selle tooni kasuks otsustas. Kas tõesti oli sellist tooni kollane? Ju ta siis midagi taolist ikka oli. Vahel on mul tunne, et nad ajasid midagi segamini ja meie esimene naaber sai hoopis meie värvi ja meie tema värvi aga C kinnitas mulle korduvalt, et see on äärmiselt vähetõenäoline stsenaarium... Mitte, et mulle ei meeldiks meie oma, või et mulle meeldiks naabri oma rohkem... Aga. Ma ju ütlesin korduvalt kõigile, et selle 3 x 3 ruudu järgi ei ole teps mitte lihtne majale fassaadi valida. Tegelikult mulle ikka täitsa meeldib. Ja värvist isegi natukene rohkem meeldib mulle see, et enam ei ole elu nagu poolikus ehitustandris. 

Igale fotole jäi vist natuke erinev toon aga kõige sarnasem reaalse eluga on vist teisel pildil olev kollane. Aga eks see nähtav toon sõltub natuke ka su telefoni või arvutiekraanist. Kõige parem on ise kohale tulla ja oma silmaga vaadata.
Tere tulemast meie uude värvitud koju. 
Bisous

No comments:

Post a Comment