Friday 7 August 2020

Minu esimene makramee

Mõned postitused tagasi rääkisin sellest, et proovisin esimest korda elus makramee tehnikat. Ma ei tea, miks ma seda ometi varem pole katsetanud, see on täpselt minu tassike teed. Oma esimeseks katsetuseks tegin diivanilauale ühe dekoratsiooni. Sellise vaasi-küünalde aluse moodi asja. 

Algselt oli mul paan teha üldse söögilauale kaks kohamatti. Aga kui ma seda esimest hakkasin punuma, siis selgus üsna pea, et ühe piisavalt suure mati tegemiseks- sellise, kuhu mahub ilusti suurem praetaldrik ja kahvel-nuga-klaas ka ära, kulub hoopis rohkem materjali, kui ma olin arvutanud. Mul tuli nagunii esialgseid varusid täiendada, et isegi selle esimese mati piisavalt suure saaksin, rääkimata siis veel kahe tegemisest. Algaja asi. 
Ühesõnaga, kuna mul jäi nii või naa materjali puudu, siis töö tegemise käigus mõtlesin hoopiski ümber ja tegin kahe mati asemel hoopis ühe suurema ja kuna ma seda diivanilaual punusin, siis ühel hetkel tekkis mõte, et äkki jätangi selle esimese töö siia lihtsalt dekoratsiooniks. Praegu on mul selle mõtte üle väga hea meel, sest mulle tundub, et see passib siia diivanilauale päris kenasti. Teeb olemise veel natuke hubasemaks.

Nagu ma eelmisel korral mainisin, siis ma võtsin alustuseks ühe hästi lihtsa eseme. Sellise mati punumiseks on vaja osata põhimõtteliselt ainult ühte sõlme ja pärast esimesi ringe on asi nii käpas, et mingeid õpetusi polegi rohkem vaja vaadata. 
Mulle see algus väga meeldis, nii et nüüd tahaksin ma kindlasti ka teisi makramee sõlmi õppida tegema ja siis mõne teistsugusema ja ehk natuke keerukama töö järgmisena ette võtta. Esimese töö õppetunnina tellisin ma juba ka oluliselt suurema nöörikera ja see ootab mind puhkuse lõppedes juba töötoa laual. 
Bisous

No comments:

Post a Comment