Tuesday 11 May 2021

Valguspallid


Siit tulevad nüüd need tubased jutud nagu ma eelmises postituses lubasin, sest meil nüüd sajabki juba teist päeva jutti. Täpselt nagu lubatud. 

Valguspallid on ühed mu lemmikuimad sisustusaksessuaarid. Toataimede järel kohe teisel kohal. Meil on üks kett magamistoas, üks külalistetoas, kõige uuem ripub elutoas ja üks eriti supervärviline on töötoa kapis peidus. See on nii värviline, et ma.... ma ei tea, ma pole nii värviline inimene. C tõi selle kunagi aastaid tagasi kaasa ühelt sisustusmessilt ja sealt see valguspallide armastus tegelikult alguse saigi. 

Ainuke, mis aja jooksul muutunud on, on pallide värvid. Kõik ülejäänud ketid on meil hulga tasakaalukamad ja neutraalsemad. Sinine valguspallide kett oli meil olemas ka eelmises kodus ja asus seal samuti magamistoas. See rippus meil seal isetehtud voodipeatsi küljes ja moodustas koos öökapilampidega väga hubase ja romatilise meeleolu. Selle palliketi all oli nii mõnus uinuda. Uue kodu magamistoa seinad said kogemata sellist tormi-sinist värvi, kuhu need pallid ka täitsa kenasti passisid aga et nüüd ei saa me voodipeatsi külge palle riputada, siis on nad mu uues valguspallide lemmikkohas- ripuvad kardinapuu servas. Hubasust ja romantikat loovad ka seal. 
Külalistetuppa valisin pallid kardinate tooni järgi ja elutoa kaminatoru sai palliketi vaid praktilisel kaalutlusel- et seda kamina välisõhu toru natukenegi varjata. 

Lisaks riputamisele võib neid eksponeerida ka näiteks suures klaasvaasis. On ka hästi efektne. Nii tegid näiteks meie naabrid, kes pärast seda, kui nad meie kodus neid valguspalle nägid, ostsid (loomulikult) endale ka. (Pikemaajalised lugejad teavad seda meie ja meie naabrite lugu ka :) 

Ma ei tea, kust naabrid oma pallid ostsid, aga meie oleme aastate jooksul alati truuks jäänud valguspallide originaalbrändile- La Case de Cousin Paul'ile. Nende hind on küll suvalise pudipadi poe copy-cat'ist kordades krõbedam, aga pallide kvaliteet on võrreldamatu. Neil on kodukal võimalus ka ise ükshaaval pallide toone valida ning niiviisi justtäpselt enda koju sobiv kett kokku kombineerida aga mina olen alati leidnud nende ready-made valikust oma lemmikud. Ja ükski lamp pole aastate jooksul vaatamata tihedale kasutusele katki läinud, nii et ma kahe käega soovitan neid. 
https://www.lacasedecousinpaul.com/en/ (ps: link on inglisekeelsele lehele)




 
Bisous

No comments:

Post a Comment