Thursday 29 September 2022

"Sügis" kasvuhoones

Jah, kalendrisse vaadates on juba päris kindlasti sügis ja temperatuuridki on siin väga kiiresti üsna madalale langenud- no see nädal oli päeval vist max 14 korra, kuigi öökülmad meid veel kimbutanud pole- aga minu kasvuhoone.... minu kasvuhoones tundub olevat ikka veel suur suvi. 

Ses mõttes, et mu tomatitaimed näevad täna paremad välja kui keset suvekuiseid kuumalaineid. Ega ma väga ei imesta- suvel oli kasvuhoones pidevalt 50 kraadi, nii saab ainult küpsetatud tomateid ju. Baklazaanil on täna viis tillukest täitsa õiget värvi jubinat küljes, mis pm iga päevaga suuremaks kasvavad, ma ei tea, mis ime kombel. Paprikataimed hakkasid teistkordselt õitsema, ma tean küll, et ega sealt enam paprikaid ei tule aga no ikkagi, nii hämmastav ja nii roheline. 

Augustis olid kõik kasvuhoone taimed enam vähem sellise näoga, et oleks võinud nad kõik kokku korjata ja uut hooaega ootama jääda. Basiilik ja piparmünt olid peaaegu täitsa kutu-piilud aga ma ei viitsinud tol hetkel sellega kohe tegeleda ja nii nad jäid ja oh üllatust- kõik kosusid nii, et praegu on mul ülihea meel, et ma tol korral midagi ära ei likvideerinud. Me sööme siiani kasvuhoone ülimaitsvaid tomateid ja seal on veel nii palju rohelisi tulemas....

Pildistatud selle nädala esmaspäeval!


Bisous

No comments:

Post a Comment