Wednesday 30 November 2022

Galeries LaFayette'i ja Printemps'i kaubamajade jõuluaknad

Ongi november läbi. Jäänud veel vaid see aasta kõige maagilisem kuu.... Huh! Elevil? Mhm.

Novembrile tõmban joone alla selle väikese pildigaleriiga, mis mul meie viimasest Pariisi külastusest on siiani postitamata. Need vaateaknad avati just paar päeva enne meie sealolekut, mistõttu oli neid uudistamas juba arvukalt jõulufänne. Igal aastal oodatakse vaateakende avamist suure õhinaga, need on tavaliselt ülidetailsed ja väga loomingulised, nii ka seekord ja sel aastal olen mina team Printemps, C vist niisamuti. 

Leidsin neid seal imetledes oma selleaastase jõulutunde ja kuigi ma koju jõudes kohe jõuluehteid pööningult alla ei toonud, on meil homme algava jõulukuu ootuses siiski kuusk juba ehitud. Nii nagu esimene advent juhtus sel aastal olema juba novembris, siis said ka minu kaunistused sel nädalal üles riputatud ja isegi jõulupärja jõudsin valmis meisterdada. Esimesel advendil tõime ka kuuse, nii et kodu on meil siin juba vägagi jõulumeeleolus. Aga sellest juba järgmises postituses... 

Niisiis, team Galeries Lafayette või team Printemps? 

 Printemps'i vaateaknad






Galeries La Fayette'i jõuluaknad





Ja LaFayette'i jõulupuu on sel aastal selline
Bisous

No comments:

Post a Comment