Tuesday 19 December 2017

Counting the days.

 Ma jõudsin napilt enne jõule veel oma lightbox'ile pidupäevade ja numbrite komplekti tellida. Teadsin juba ammu, et jõulude ajal saan seda päris palju kasutada aga kui siis jõulud juba peaaegu et kohal olid, avastasin, et mul pole isegi mitte numbreid, et järgijäänud päevi lugeda. Oleks muidugi saanud numbreid ka sõnadena välja kirjutada aga "kolmteist päeva jõuludeni" või veelgi parem "thirteen days until christmas" tundus natuke liiga pikk ja lohisev ühe pisikese lightbox'i jaoks... 

Niisiis suundusingi alittlelovelycompany kodukale (alittlelovelycompany.nl, sest neilt on pärit ka mu lightbox) numbrite jahile ja avastasin sealt kogemata pidupäevade komplekti. Ups. See oli täpselt see, mida mul vaja oli. 
Pidupäevade komplektis on 85 vahvat pildikest, nii jõulu-, halloweeni- kui ka lihavõtete teemalist aga ka näiteks sünnipäeva, abielu või lapse sünni puhuks. Kuused, kingipakid, candy canes, lumehelbed, põhjapõdrad ja piparkoogimehikesed... ühesõnaga kogu jõulupühade atribuutika.
Numbrite pakis oli mitu korda numbreid nullist üheksani ja lisaks mõned toredad pildikesed loomadest ja loodusest.

Tellitud pakk jõudis ilusti paari päevaga kohale ja nüüd oleme me juba umbes nädala jõuludeni jäänud päevi lugenud. Nagu väikesed lapsed. Ja me mõlemad ootame kannatamatult, et saaks üksteisele tehtud kingitused kuuse alla panna. Meil on seal paar tükki juba ootamas, need mis on sõpradelt ja kaugemal elavatelt  pereliikmetelt saabunud aga minu kingitused on ikka veel C töö juures ja tema omad siinsamas kodus. Hästi kavalates peidukohtades loomulikult. 
Bisous

No comments:

Post a Comment