Friday 1 December 2017

Detsembri alustuseks

Tere hommikust! Ilusat detsembrikuud sulle!
Kas sind ootas ka täna hommikul advendikalender?
Ma olen vist päkapikkude halbade laste nimekirja sattunud, sest ükskõik kust ma ka ei otsinud, mina oma kalendrit millegipärast ei leidnud. Ühte teist selle maja elanikku ootas küll hommikul söögilaual üks hõbedaste tähekestega paberisse peidetud pakikene. Huvitav, kuhu minu oma küll kaduda võis?

Mäletad, kuidas ma eelmisel aastal meisterdasin pool novembrikuud C-le advendikalendrit.? Nii nagu ma eile kirjutasin, siis sel aastal ei ole ma veel jõulu lainepikkust päriselt üles leidnud, nii ei olnud mul veel nädal aega tagasi advendikalendrid mõtteski, rääkimata siis millegi meisterdamisest. 

Paar päeva tagasi jäi mulle ühes poes silma English Tea Shop advendikalender. Ma kohe teda korvi ei pannud, tulin hoopiski võipaki ja pähkliseguga koju tagasi aga ta jäi mind järgneval kahel päeval natukene liiga palju kummitama. 

Eelmise aasta kalender oli C sõnul äge üllatus aga igal aastal ei taha ma samamoodi teha. 
C niisama väga ei armasta magusat põske pista, niisiis olin kindel, et klassikalisest advendikalendrist ta väga ei peaks. Aga see teepakikestega versioon tundus täpselt see õige. Me joome igal hommikul moosisaia kõrvale teed ja mu meelest tundus vahva kuu aega erinevaid maitseid katsetada. Et C on mul hästi praktilise meelega siis talle kingitusi ja üllatusi tehes tuleb mul alati ka selle aspekti peale mõelda. Teekalender sai selles kategoorias suht lihtsalt linnukese kirja. 

English Tea Shop kalendris on 25 erilist orgaanilist teed. On nii musta, valget kui ka rohelist ning kõik on natuke erilised jõulusegud. Näiteks leiab sealt hiina ploomiga valge tee, piparmündi-meloni segu, maroko vürtsitee, sidruni-vaarika oolong'i, jõulukoogi maitselise tee, kookospähkli chai tee, musta tee mee ja sidruniga, valge tee kookospähkli ja kannatusviljaga ning veel nii mõnegi huvitava koosluse.  

Järgmisel nädalal on C paar päeva Pariisis, siis saan ma ise aknaluuke avada. Kui ma just selleks ajaks oma kaduma läinud kalendrit pole üles leidnud. 

Mõnusat reedet!
Bisous

No comments:

Post a Comment