Thursday 18 January 2018

Uus aasta Pandoraga

Minu armastus Pandora ehete vastu tärkas mõned aastad tagasi, kui ma otsisin ideaalset ringikujulist ripatsit. Ei ma ajanud taga mingit ilmaimet aga vot kõikidel ehetel, mis mu teele jäid, oli mingi asi valesti- kord oli ring liiga suur, kord jälle liiga väike. Mõni oli täiesti ebaloogilise kinnitusega ja mõni lihtsalt valet värvi. Käisin kõik toonased kohalikud ehtepoed nii mitu korda läbi, et üsna pea tundsin müüjaid ka turul ja tänaval ära aga seda õiget ehet ei leidnud mitte kuskilt. 
Ühel ilusal päeval nägin fb-s Pandora brändi reklaami ja nende kodulehelt vaataski vastu kauaigatsetud ripats. Täpselt see õige. Armastus esimesest kandmispäevast oli sündinud. 

Pärast seda ripatsiostu olen ma nende kollektsioone ja erinevaid kampaaniaid ikka aegajalt piilumas käinud ja endale niiviisi veel nii mõnegi ilusa ehte saanud. Internetipoe vahetasin aga hästi armsate teenindajatega ehtepoe vastu, mis siinsamas mu uues kodulinnas paikneb. Õnn ja õnnetus üheskoos.

Sellel aastal säravad mu ehtekarbis kolm Pandora sõrmust. Tegelikult kandsin neid juba jõuludel ja aastavahetusel aga sellest pole mul hetkel käepärast ühtki fototõestust. Kaamera koos kogu oma sisuga on parasjagu remonditöökojas.

Mulle meeldib, et suur enamus Pandora sõrmustest sobivad üheaegselt nii igapäevaseks kui ka natuke pidulikumaks kandmiseks. Vähemalt minu stiilimaailmas. Sobitan oma sõrmused nii hariliku teksa look'i juurde kui ka väikese musta kleidi kõrvale, sest kandes saan ma nendest kõige rohkem rõõmu tunda. Jõulude ajal särasid nad mu musta seeliku ja beeži kašmiirkampsuni kõrval ning aastavahetusel tumesinise kleidi ja bordoopunaste sukkade juures. Kui suusapüksid vist välja arvata, siis ei leidu mu garderoobis midagi sellist, millega ma neid kanda ei saaks.

Sõrmuseid on hästi lihtne ka omavahel kokku sobitada ja Pandora üsnagi laiast valikust leian ma pidevalt uusi pärle. Neil on eraldi kategooria sõrmustele, mis mõeldud mitmekesi ühes sõrmes kandmiseks ja see on vist mu hetkeline lemmikviis. 
Otse loomulikult ei jõua kõik need leitud pärlid mu ehtekarpi aga juhul kui kellegil on vaja kingiideed, siis mul on neid kohe päris mitu tagavaraks võtta. Pandora kõige uuemast kollektsioonist DO celebrate love every day näiteks. See on välja antud lähenevat valentinipäeva silmas pidades ja seal on eriti rikkalikus valikus roosasid ja punaseid südameid. 
Bisous

No comments:

Post a Comment