Sunday 18 February 2018

7 päeva, 7 pilti

Esmaspäev
Kohe otsa saava nädala esimese päeva kõige muljetavaldavam osa oli päikeseloojang, mis mu elutoa aknast paistis just täpselt selline.
Teisipäev
Kui Eestis postitas suur osa inimesi teisipäeval sotsiaalmeediasse oma vastlakukli pilte, siis meil siin tähistati Mardi gras'd (väga otseses tõlkes tähendab see "rasvast Teisipäeva"). Meie söögilaualegi jõudnud küpsetised nimega beignets de carnaval on oma k̶e̶e̶r̶u̶k̶u̶s̶e̶l̶t̶ lihtsuselt samasugused nagu vastlakuklidki- ainult, et kui vastlakuklil on vähemalt vahukooremüts peas ja vahel isegi moositäpp keskel peidus, siis need siin ei ole mitte midagi muud kui fritüüritud saiakesed pealeraputatud suhkruga. 
Kolmapäev
Töötoas ootab üks laud juba pikemat aega uut värvikihti. Laenasin naabritelt värvinäidiste kataloogi, et see õige toon lõpuks üles leida. Meil oli ka kunagi selline kataloog, mille maalrid seinu värvides siia unustasid, ise seda pärast mäletamatagi. Me rumalalt kohusetundlikult andsime kataloogi loomulikult ilusti tagasi, nüüd kahetseme, sest siin on pidevalt vaja kuhugi värve valida ja näidistega on see nii nii palju mugavam ja lihtsam. 
Neljapäev
Viimaseid päevi kestvatelt talvistelt allahindlustelt poole hinnaga leitud uus lemmiksall (bränd Esprit). Sest salle pole minu riidekapis kunagi liiga palju.  
Reede
Käisin juuksurisalongis ja olen taaskord harjumatult lühikese soenguga. Tegelikult eelmise aasta alguses olin vist umbes samas pikkuses, nii et väga võõras polegi. Aga erinevalt eelmisest aastast olen nüüd juurtest juukseotsteni oma loomulikku tooni. Täpselt seda ehteestlaslikku kartulikoore tooni, mida ma viimased kümme-viisteist aastat olen koguaeg kõikvõimalike väga erinevate faketoonidega peitnud. 
Laupäev
Nädalavahetus algas aknast paistva valge muinasjutumetsa ja lumesajuga. Sel aastal on siin olnud äärmiselt niru talv, nii et kõik sellised hommikud on mu suured-suured lemmikud. Istun siis tavaliselt oma teetassiga maast-laeni terrassiakna ette ja imetlen oma ilusat rahulikku vaadet. 
Pühapäev
Esik sai täna hommikul omale kaks uut pildiraami, mis sinna kohe hetkega hoopiski hubasema olemise lõid. Raami said selle aasta hästi minimalistlik must-valge etsy'st leitud kalender ning selle kõrvale vastukaaluks kõikvõimalikes ilusates ja erksates värvitoonides säravad Tallinna majade uksed- suurendus postkaardist Tallinn Doors, mille autoriks Toomas Volmer.
Bisous

No comments:

Post a Comment