Wednesday 28 February 2018

Jalutuskäik

Veebruarit jääb siin blogis lõpetama pildirida tänaõhtusest jalutuskäigust meie eelmises linnakeses. 

Mul oli kaamera kotis ja tunnike vaba aega enne hambaarsti aega. Mis muide, jääb nüüd loodetavasti pikemaks ajaks mu viimaseks visiidiks sinna kabinetti. Mul pole hambaarsti külastamise vastu tegelikult midagi aga tee sinna sai viimastel kuudel kuidagi natuke liiga tuttavaks. 

Kõik mu uhiuued hambakroonid on ilusti paigas ja eelmisel nädalal sai läbi ka valgenduskuur, mille tulemuste vaatamiseks ma siin täna tegelikult olingi. Mu algne hästi skeptiline suhtumine selle positiivsetesse tulemustesse sai täielikult ümberlükatud, kui enne-pärast võrdluses selgus, et mu hammaste toon muutus lausa mitme kategooria võrra heledamaks. Tegelikult hakkasin ma neid tulemusi nägema juba poole kuuri pealt ja täitsa silmnähtavalt oma vannitoa peegli ees nägusid tehes. Hammaste tundlikkus pole ka õnneks selle tõttu kannatanud ja kuna tulemus peaks kestma vähemalt aasta, siis on vist nüüd natuke aega rahu m̶a̶j̶a̶s̶  suus. 

Aga siin mu endise kodulinnakese armsad nurgad. 
   
 Bisous

No comments:

Post a Comment