Friday 25 January 2019

5 OOTD. The week in outfits 1

Ma otsustasin väikese eksperimendi korraldada ja järgnevate nädalate jooksul üles pildistada rõivakomplekte, mida ma igapäevaselt kannan. Kuna nädalavahetused paistavad tulevat üsna kaootilised, siis esialgu piirdun esmaspäevast reedeni outfit'idega. Võib-olla ei ilmu need siin just igal nädalal aga ma püüan siiski mingisugust järjepidevust tekitada. Üle nädala näiteks.

Meie garderoobisüsteemid peaksid varsti kohale jõudma. "Varsti" on muidugi üks üsna ebamäärane ajavorm, millest enamikel inimestel on ikka omamoodi arusaam. Tellimust sisse andes lubas mööblitisler, et süsteemid saavad valmis jaanuari lõpus, veebruari alguses, mis juba iseenesest on üsna laialivalguv ajavahemik. Aga meie eelnevate kogemuste põhjal võib peaaegu kindel olla, et see tähendab siis märtsi.*

Aga ega märtsikuugi enam kaugel pole. 

Ma olen oma rõivaoste eelmisel aastal kõvasti piiranud. Hoolega valinud, mida ja milliselt brändilt osta ja püüdnud soetada kvaliteetseid tooteid. Lähtun juba tükk aega ostmisel põhimõttest, et kui uue asja ja olemasoleva garderoobiga saan kokku panna vähemalt kolm rõivakomplekti, alles siis on mõtet pangakaart välja otsida. 
Eelmise aasta alguses avastasin enda jaoks capsule wardrobe'i konseptsiooni ja aasta lõpus 5 piece french wardrobe'i põhimõtte. Need mõlemad muutsid mu mõttemaailma ja tarbimisharjumusi ja olen püüdnud tänu neile moemaailmas nüüd hulga läbimõeldumalt tegutseda. Lisaks hakkasin ostupäevikut pidama. Ehk võiks nendest rõivaostude põhimõtetest kunagi eraldi pikemalt kirjutada?  

Tänase postituse sisu ehk siis rõivakomplektide ülespildistamise eesmärk on välja selgitada, milliseid rõivaid ma päriselt kõige rohkem kannan, et uute garderoobide saabumisel saaksin need täita vaid kõige armsamate rõivastega. Nendega, mida ma päriselt ka selga panen. Mul tekkis tunne, et nii saan ma parema ülevaate sellest, mis mu kappides, sahtlites, stangel ja pappkastides elab. 

Mul ei ole tegelikult üldse tohutut hulka rõivaid aga üks korralik varakevadine sorteerimis-koristamisaktsioon ei teeks garderoobile üldse mitte paha. Eriti kui see lõpeb uhiuute ilusti organiseeritud garderoobikappidega. Ah, ma juba nii ootan neid. 

*Me muidugi loodame, et saab ikka tunduvalt enne märtsikuud kätte, sest kui peakski niikaugele venima, siis lükkame ise kättesaamise hoopis aprillikuusse. 1. aprillil saab maja valmimisest kaks aastat ja pärast seda daatumit saab riigilt maja renoveerimiseks tulumaksusoodustust. Mismoodi garderoobikapid renoveerimise alla lähevad- küsi mõnelt prantsuse ametnikult. Aga tuleb välja, et mahuvad täitsa ilusti ja tulumaksusoodustus tähendaks meie puhul mitmesaja euro kokkuhoidu. 

Esmaspäev
Teisipäev
 Kolmapäev
  Neljapäev
 Reede
 Hästi mõnusat nädalavahetust!
Bisous

No comments:

Post a Comment