Tuesday 29 January 2019

Sisustusmessi 7 brändi

Pikema sissejuhatuseta näitan täna natuke lähemalt seitset sisustusmessil mulle silma jäänud brändi.

Minu jaoks olid kõik, välja arvatud üks firma, täiesti tundmatud nimed. Need eristusid igaüks erinevatel põhjustel kogu ülejäänud messi virr-varrist ja miski neis meeldis mulle niipalju, et mul oli tahtmist nende kontakt salvestada ja nad pärast messi internetist uuesti üles otsida. Mulle tundus, et pärast kõike seda, võiksin neid ju ka blogis tutvustada.

Seitsme asemel võiks siin olla neid muidugi ka hoopis rohkem aga siis ei olekski sellel lool vist lõppu. Nagu lubasin, jääb see ühtlasi ka viimaseks Maison&Objet'ga seotud postituseks. Selleks korraks.

Magic Linen (Lithuania)
https://magiclinen.com/
Magic Linen on üks neist Leedu kodutekstiilibrändidest, keda eelmises sisustusmessist pajatavas postituses mainisin ja kiitsin. Tegemist on Vilniuses paikneva perefirmaga, kes väärtustab loodussõbralikku eluviisi ja naturaalseid materjale. Seda kõike oli väga näha ka nende messi stand'is.

Nende tootevalik oli mu jaoks üllatusena hästi mitmekesine- alates voodipesust kuni lihtsamate rõivaesemeteni. Ja tootefotod on neil väga skandinaavialikud, võid ise kodukalt järgi vaadata.
Kui messil paelusid mind nende laualinad ja köögirätikud, siis kodulehelt jäid silma ka hoopis üks lihtsa lõikega linane pluus ja lai valik voodipesu.
Kõik nende tooted on valmistatud oeko-tex sertifikaadiga linasest- enamasti stonewashed- kangast. Stonewashed tähendab seda, et muidu hästi jäik linane kangas on ilma kahjulike kemikaalideta pehmeks töödeldud. Neil on üsna suur ja mõnus värvivalik, põhjamaiselt kargetes ja murtud toonides. Midagi täpselt minu ilumeelele.
Linen tableclothGray blue linen duvet cover
Linen blazer SagresMidi linen skirt Denia

Amnon Lipkin (Israel)
Amnon Lipkin elab ja töötab Tel Aviv'is. Ta on kunstnik, kes "joonistab" 10 aastat vana Singeri õmblusmasinaga imetabaseid pilte. 
Ausalt, ma pole varem selliseid töid kuskil näinud ja olles ise väga arvestatava osa oma elust õmblusmasina (ka Singeri) taga istunud, olin ma messil tema töid nähes... very impressed. Lipkin'il on äge idee ja väga muljetavaldav oskus see teoks teha.  
IMG_1164.JPG

L'atelier des Garçons (France)
Prantsusmaal Burgundias asuv kahe mehe portselanistuudio loob pilkupüüdvaid tarbeesemeid, mis võiksid sama hästi ka niisama riiulil seista ja...pilku püüda. Mõnusad vormid ja värvikasutus ja hästi tehtud asjad. 

Vandyke (Netherland)
Vandyke on üks aastakümneid tegutsenud Hollandi kodutekstiili ettevõte, jällegi oli vist tegemist perefirmaga. Nende põhilisteks toodeteks on väga ilusa trükiga voodipesu komplektid. 
Mul on see alumise pildirea parempoolne kodus voodis. Ehk siis see on see ainuke bränd, mida varasemalt teadsin. 
Dekbedovertrekken Satijn, 200 count Faded Pink Wonderful faded pink dekbedovertrekDekbedovertrekken Satijn, 200 count Multi Anonymous multi dekbedovertrek
Dekbedovertrekken Satijn, 200 count Ruby Red Falling Leaves ruby red dekbedovertrekDekbedovertrekken Satijn, 200 count Vintage Green Raindrops vintage green dekbedovertrek

Vandra Rugs (Sweden)
Vandra Rugs on Rootsi ettevõte, mis toodab käsitsi kootud vaipu. Vaibadisainerid on kõik mõistagi rootslased, samas kui vaibad kootakse käsitsi valmis hoopiski Lõuna-Ukrainas. Vähemalt on tootmine ikkagi Euroopasse jäetud, seegi hea.
Neil on hästi eriilmeline tootevalik, sest nad teevad koostööd erinevate disaineritega. Kes armastab ruutu ja triipu, kes toob esile hoopiski tekstuuri, kes loob vaba käega mustrijooni. 
RUG MINERVA created by Ami Katz, Vertical Herringbone (75sm), Base: green mix H482, 0482, 0539, white 0430 with effect 0529, kant in green H482, Stiching dark green 0509, white 0430, Organic Pattern in effects dark greeen 0442, Boucle in white 1023 and green mix 4009, 4015 on the natural yarnWoven striped ending – dark  beige 11, grey 1011, 1 row – dark beige 11, 2 row – dark grey 05, 3 row – dark beige mix 11, 02, 4 row – dark grey mix 17, 05, 5 row – beige mix 03, 02, 6 row – mix of 03, 11, 7 row – grey mix 08, 11, 8 row – reddish grey mix 17, 1007, 9 row – beige 02, 10 row – dark grey mix 05, 6020, 11 row – purple grey mix 1021, 1007, 12 row – dark beige mix 02, 11, 13 row – mix of 17, 02, 14 row – dark grey mix 05, 17, 15 row – grey mix 04, 11, 16 row – dark beige mix 1021, 02, 17 row – dark grey mix 05, 17, 18 row – cream dark beige mix 07, 11, 19 row – dark grey 05, 20 row – beige mix 02, 03 on the natural yarn
Carpathian PEARLS, beige mix 06 (30%), 02 (30%), 12 (30%), 11 (10%) on the natural yarnRUG MINERVA created by Ami Katz, Vertical Herringbone (75sm), Base white 0529 and yellow 0532, stripe in the end mustard H471, Pattern in stitches brown 0493, vertical stiches in purple 0496, Boucle dots in purple mix 1004 (2thr.), 1003 (1thr.) on the natural yarn

Muskhane (Nepal/France)
Muskhane brändi lõid prantslastest abielupaar Valérie ja Thierry Nepalis, 15 aastat tagasi. Tooted valmistatakse Nepalis aga lõppviimistletakse, pakitakse ja saadetakse laiali Prantsusmaalt, Annecy'st. 

Nende messialas köitsid esimesena mu pilku imearmsad vilditud seened. Need olid lihtsalt hääää-stiiiii nunnud. Seenevaimustus möödas, märkasin seal kõrval jänesekõrvadega vilditud korve ja mõmmiga vilditud vaipu ja ... olin rõõmus, et nende stand'i ees seisatasin. Kõik helgetes puhastes toonides ja lapselike disainivimkadega tooted. Puhas rõõm vaadata. 

Eldvarm (Sweden)
Veel üks rootslane. Sisustusbränd, mille elu keerleb ümber kamina. 
Nad jäid mulle silma, sest meil on ikka veel tule eest hoolitsemise töövahendid ostmata. Kaminahari, tuhakühvel, tuletangid, ahjuroop... tead küll. Nii ma käingi juba pikemat aega selle pilguga ringi, et oleks vaja... Tegelikult leidsin ma siitsamast ühest poest meile sobiva disainiga asjad, aga need seal messil jäid mulle ka silma. Ilusad ja lihtsad, ei midagi üleliigset. Mulle meeldis, et ei ole klassikaliselt ja turvaliselt ainult musta värvi aksessuaarid, nagu nad muidu kipuvad ikka igal pool olema. 
Ma muidugi valisin meile selle klassikalise ja turvalise aga väga praktilise musta. 
Bisous

No comments:

Post a Comment