Sunday 7 April 2019

Garderoobisüsteemid

Kohe alustuseks olgu öeldud ja hoiatatud, et järgmised nädalad on siin blogis võib-olla pisut vaiksemad, sest ma veedan ilmselt kõik oma töölt ülejäävad ärkveloleku hetked kolme garderoobisüsteemi organiseerides. Yay! Lõpuks ometi! Ma olen nii õnnelik, et need valmis said. 

Sa oled siit juba umbes miljon korda ilmselt lugenud, et pärast kahte aastat sissekolimisest, on meil garaažis ikka veel üks virn pappkaste, mille sees peituvaid asju pole lihtsalt olnud kuhugi panna. Ma tõotan siinsamas, et sa ei kuule sellest enam mitte kunagi. Ma tean, mis nende kastide sees on ja nende kahe aasta jooksul olen ma seal korduvalt ja korduvalt sobramaski käinud, sügiseti talvesaapaid välja kaevanud ja suvel terrassi suurele lauale laualina otsinud. Aga ma olen ka täiesti veendunud, et seal leidub asju, mida me pole kahe aasta jooksul kordagi vajanud ja mis nüüd ilmselt omale uue kodu leiavad. 

Meil on nüüd kolm maast laeni garderoobisüsteemi. Ise oma peaga ja vastavalt vajadustele välja mõeldud, mõõtudega koos paberile joonestatud ja natuke nagu ise paigaldatud ka. Ma olin reedel suur abimees, kui tisler üksinda süsteeme paigaldama tuli. Varahommikust alates sai hetkekski puhkamata tegutsetud kuni pärastlõunal kella kaheni, mil kogu asi suure tšeki väljakirjutamisega oma õnneliku lõpu leidis. Pangakonto just väga õnnelik ei olnud aga kõik ülejäänud osapooled hüppasid küll rõõmust lakke. 

Garderoobid valmistas taaskord meie oma mööblitisler. Kuldsete kätega mees. Arutasime (ja arvutasime) reede õhtul C-ga, et ikka väga suur osa meie mööblist on tema ateljees valminud. Võib juhtuda, et vaid loetud esemed pärinevad nö päris poest. See tähendab muidugi ka seda, et väga suur summa meie sissetulekutest on tema endale saanud aga arvestades seda meeletut rahulolu, mida me pärast iga mööblieseme valmimist oleme tundnud, teame me juba ammu, et see raha on läinud absoluutselt õigesse kohta. 

Ma rääkisin C-le juba jupp aega, kuidas ma peale kappide paigaldamist kodust ilmselt mitu nädalat välja ei lähe, sest ma saan lõpuks ometi kõikidele asjadele oma koha leida. Ma armastan sellist organiseerimist, koristamist, sorteerimist ja ümberkorraldamist. Seekord on see küll pisut suurejoonelisem ja mahukam, sest lisaks kolmele uuele kapile ei jää ümberkorralduste käigus puutumata ilmselt ka majapidamisruumi ja külalistetoa kapid, mille sisud saab nüüd samuti üle vaadata. 

Nagu ma ütlesin, siis märkimisväärne kogus asju läheb ilmselt taaskasutuskeskusesse, sorteerimiskeskusesse ja muul viisil laialijagamisele. Meil on näiteks üks riidekapp ära anda. Eesmärk on uutesse ja vanadesse kappidesse jätta vaid meelepärased ja vajalikud asjad. Nii minimaalselt kui võimalik. Ja ma saan lõpuks kätte võtta oma garderoobi sorteerimise, kuhu on samuti kogunenud mõningaid kasutult seisvaid rõivaesemeid. Kevadpuhastus saab sel aastal olema tavapärasest hulga põhjalikum. Yayyyyy!!!

Esiku garderoob enne:
 Pärast:
Töötuba enne:
 Pärast:
 Magamistuba enne:
Pärast:
Unustasin kirjutada, et koos garderoobisüsteemidega sain kätte ka köögi seinale minevad kaks pisikest riiulit. Oh, ma olin nende üle veel kõige õnnelikum. Esiteks tegi ta need meile tasuta, sest need olid lihtsalt nii lihtsad ja me oleme natuke nagu kuldkliendid ja teiseks seepärast, et nende paikapanemisega sai mu unistuste köök lõpuks täiuslikult valmis. Ma näitan sulle peagi. 

Siinsetel fotodel on garderoobiuksed kõikjal valged aga tegelikult oleme me jõudnud selle postituse ilmumise ajaks kahe kapi uksed juba ka ära värvida. 
Tellisime nad teadlikult selliselt- värvimiseks ettevalmistatult- sest meil oli algusest peale idee garderoobiuksed ise meelepärast värvi värvida. Selliselt saame nüüd uste värvi vahetada, millal iganes tahtmine tuleb, kas või iga poole aasta tagant, kui meil ühtki muud tööd enam majas teha pole... like that's ever going to happen 👀

Reedel said kõikide kappide uksed ette, laupäeva hommikul käisime värvipoes ja laupäeva pärastlõunal ning pühapäeva hommikul värvisime uksed üle. C sai töötoa ja esiku kapiga oma tahtmise ja värvi ning minu tahtmisel jääb magamistoa kapp hetkel valgeks. Mulle tundub, et see puhas lihtne valge sobib sinna hästi, C tahaks selle ka üle värvida aga nagu ma ütlesin, tema sai kolmest kahel oma tahtmise, hetkel jääb magamistuba minu meeleheaks valgeks. 
Näitan värvitud ustega variante ka kindlasti millalgi blogis. Seniks aga, mõnusat algavat nädalat!

 Bisous

No comments:

Post a Comment