Sunday 26 July 2020

Elu esimene makramee katsetus

Ma olin juba üsna pikalt hoogu võtnud, et see katsetus ette võtta. 

Mingil kummalisel põhjusel on makramee suht-koht ainuke nö käsitööliik, mida ma polnud siiani veel ise järgi proovinud. Alates saviringist, lilleseadest, maalimisest ja joonistamisest rääkimata kuni õmblemise, kudumise, tikkimise ja pilutamiseni- ma olen igasuguseid ja kõikvõimalikke käelisi tegevusi rohkemal või vähesemal määral oma elus proovinud. Mõni on saanud hästi armsaks ja pugenud hästi südame lähedale, mõnest on saanud hobi ja mõni toob koguni leiva lauale, samas on mõni ununenud ja mõnda ma isegi mitte ei igatse.... Aga millegipärast ei ole makramee-tehnika kunagi minu teele sattunud ja ma ei olnud seda isegi mitte kunagi lähedalt näinud, rääkimata siis ise proovimisest.

Kuniks ma siis nüüd kevadise isolatsiooni ajal otsustasin, et kas nüüd või ilmselt mitte kunagi- mul on vaja see tehnika järgi proovida ja ära õppida. Tellisin internetist kaks spets nöörikera, mis üllataval kombel- arvestades kõike samal ajal toimuvat- saabusid ülikiiresti mu postkasti. Siis sai vist isolatsioon (ja võimalik et hetkeks luhtus ka motivatsioon) otsa, sest need nöörikerad jäid natukeseks ajaks mu töölauale seisma. Ma ei suutnud kuidagi moodi otsustada, mida ma esimeseks proovitööks teha tahaksin. Internet on täis nii imelisi asju ja ma tõesti ei suutnud midagi välja valida. Kott? Vöö?Klassikaline seinakaunistus? Tahtsin alustuseks midagi lihtsat aga praktilist, samas ei olnud mul õrna aimugi materjalikuludest ja muust sellisest. Vaatasin õhtuti youtube'ist õpetusvideosid ja sain neid vaadates vist kõik sõlmed selgeks aga nöörikera ikka ei julgenud lahti harutada. Kuniks lõpuks ühel ilusal päeval ühele kindlale ideele siiski pidama jäin ja pihta hakkasin.

Moemaailmas vist mitte nii väga aga kodusisustusmaailmas on makramee-tehnikas aksessuaarid laineid löönud juba tükk aega, nii et mina olen küll vist üks viimastest, kes selle käsitööliigi enda jaoks nüüd avastas. Padjad, seinakaunistused, unenäopüüdjad, kardinad ja lühtrid ja ma ei tea, mis kõik veel- ma olen pinterestist nii nii palju üliägedaid asju leidnud. Praegu on vist üheks kõige popimaks DIY projektiks need lillepoti lakke riputamise asjandused, mida kõik järsku teha proovivad. Aga ma ei alustanud sellega. Seda, mis sai minu esimeseks makramee katsetuseks, näed järgmises postituses.

Bisous

No comments:

Post a Comment