Tuesday 22 September 2020

Tere sügis!

 

Tahtsin sügise alguse puhul koju natuke uue hooaja hõngu tuua ning panin köögisaarele pisikestest nunnudest valgetest kõrvitsatest ja kuivanud kõrrelistest kokku ühe kompositisooni. Mulle meeldib alati kodu vastavalt hooajale natuke ümber kujundada- luua kuhugi mingi kompositsioon, vahetada diivanil padjakatteid, tuua vaasidesse hooajalisi värskeid lilli jne.


Aga see mu sügisene kompa ei tööta eesmärgipäraselt kui õues on 30 kraadi sooja ja ma käin ringi sandaalide ja lühikeste pükstega. Üldse pole sügise tunnet siin. Eelmisel aastal oli sama lugu- kuni 30 septembrini oli suvekuum ja siis järgmisel päeval hakkas sadama ja sadas kuni jaanuarini välja. Täitsa tõsiselt. Tundub, et sellel aastal läheme jälle sama teed- meil on siiani tõeline suvi olnud ja alles nüüd, septembri viimastel päevadel, hakkab ilmateade lõpuks mingisuguseid natukenegi sügist meenutavaid temperatuure lubama. Kuigi nii väga kui ma ka ei igatse juba jahedamat ilma, siis ilmselt ei saa see midagi väga meeldivat olema- tänasest päevasest 28st on nädala lõpuks järgi vaid 12 ja siis ma suure tõenäosusega nutan hoopis oma suvekuuma taga. Oeh jah. Ilma üle saab alati viriseda, eksju.

Aga tegelikult on meil siin kõik hästi. 

Tegutseme veel aias vabadel hetkedel ja lisaks on meil käsil kaks uut suuremat sorti maja projekti, millest varsti pikemalt kirjutan. Üks sees ja teine väljas. Ühe jaoks on ehitusluba vaja, teisega saab ilma hakkama. Kasvuhoone saime vahepeal valmis, seda näitan järgmises postituses, juba ülehomme. Võtsin septembri alguses omale kaks isiklikku eesmärki- ühe sportliku ja teise käsitöö alase ning üritan nüüd nendega jõudumööda tegeleda ja nendest midagi püsivamat luua. Septembrikuu annab mulle alati tõuke uusi asju proovida. Vahel püsivad need küll üsna lühikest aega, vahel aga jäävadki külge ja saavad harjumuseks, igatahes tabab mind alati septembris kergemat sorti inspiratsioonipuhang ja motivatsiooni jagub tänu sellele tegelikult ka igasse muusse eluvaldkonda. 

Täna aga pikemalt ei kirjuta. Lähen hoopis raamatut lugema. Ma pean alates jaanuari algusest lugemispäevikut, kuhu märgin üles kõik aasta jooksul läbi loetud raamatud. Mul on eesmärk üks kindel arv raamatuid aasta lõpuks läbi lugeda ja selleks piiran ma oma õhtust arvutiekraani taga istumise aega. Selle asemel loen hoopis raamatuid. Detsembri lõpus jagan, millise numbri eesmärgiks võtsin ja siis paistab, kas sain selle eesmärgi ka täidetud. Sa võid vahepeal muidugi arvata, kui palju raamatuid mul on plaanis selle aasta jooksul läbi lugeda?

Ilusat sügise algust sulle! Kohtume siinsamas juba neljapäeval.

Bisous

No comments:

Post a Comment