Saturday 3 October 2020

On siis koroona või ei ole?

 Jätkuks nendele neljapäevastele mõtteteradele- ei, mul ei ole koroonat, testi tulemus oli negatiivne.

Ootasin oma tulemusi ilusti kannatlikult kuni reede pärastlõunani. Kontrollisin meilibox'i kõiki sahtleid- ei midagi. Telefonis ei olnud ei sõnumit ega vastamata kõnet ega mitte mingit muud märki tulemustest. Ei kippu ega kõppu. Ja reede pärastlõunaks olid need kaks lubatud päeva, mille jooksul tulemused pidid olemas olema, juba tegelikult läbi ka saanud. Panin siis lõpuks kummikud jalga, jope selga ja läksin postkasti juurde. Mis sa arvad, mis ma postkastist leidsin. Koroonatesti tulemused. Juhhuuuu! Ma oleksin pidanud teadma. Loomulikult olid need saadetud paberil ja postituviga. Sest milleks ometi meile mugavad ja kiired elektroonilised võimalused, kui saab koroonatesti tulemusi saata paberkandjal ja postiga.  Kujutad ette? Ainult prantslased saavad nii uskumatult tagurlikud olla. 

Testi analüüsi tulemused selgusid tegelikult juba neljapäeva hommikul kell 9.03. Nii on mu paberile märgitud. Selle asemel, et mulle 9.04 sõnum saata, selle asemel printis üks kena inimene selle paberi välja, voltis kokku, pani ümbrikusse ja kleepis sinna peale veel margi ka. Seejärel jõudis see ümbrik postitöötajate valdusesse, kes selle vähemalt ühes, kui mitte kahes, sorteerimiskeskuses ära sorteerisid, misjärel kulus veel umbes 24 tundi, ennem kui see kiri siis lõpuks mu postkasti libistati. Eks postitöötajatel on ka muidugi tööd vaja aga no ma ei tea...

Tule taevas appi!

Vähemalt üks prantslane siin pööritas selle peale aga niisamuti silmi nagu minagi. Õnneks.  

Mu haigusleht sai nüüd reedega läbi, nii et esmaspäevast olen tagasi tööl. Mul on jätkuvalt veel köha ja nohu aga vähemalt ei ole mul koroonat. 

Bisous

No comments:

Post a Comment