Sunday 27 December 2020

DIY: Heegeldatud lumehelbekesed

 Samal ajal, kui meil akna taga möllavad tormituuled 85 km/h....

Ma heegeldan iga aasta detsembrikuu alguses neid lumehelbekesi. Sellest on saanud omamoodi talvine käsitöö traditsioon ja ettevalmistus jõulumeisterdamisteks. 
Eelmistel aastatel olen neid riputanud küll akende ette, küll kuuseokstele vaasis. Sel aastal kaunistasid juba valmis olnud valged lumehelbed meie kuusepuud ja need, mis sel aastal valmisid, riputasin töötuppa akna ette. Meil ei ole selle päris lumega just väga kiita siin akna taga... 

Kõik mustrid leian alati pinterestist või lihtsalt googeldades "crochet snowflakes". 
Ja nüüd on mul tunne, et ma pean hakkama omale uusi väljakutseid otsima, sest igasugused jõulumeisterdamised on selleks korraks läbi saanud. Kuigi... Mul tuli ükspäev meie kuusepuud vaadates mõte, et järgmisel aastal võiks puu olla kaetud üleni ainult nende valgete lumehelbekestega ja tuledekettidega. Võib-olla võiksid seal siiski mõned valged või läbipaistvad kuulid ka olla aga üldmulje võiks tulla nendest lumehelbekestest. Nii et võib-olla heegeldan ma sel aastal veel mõned valmis, et järgmisel aastal oleksid kaunistused kohe käepärast võtta. 

Mõned eelmistel aastatel valminud lumehelbed:Selle aasta lumehelbekesed:Bisous

No comments:

Post a Comment