Thursday 7 January 2021

Lumi!

Juba teist päeva järjest.... vaatan ma tööl olles aknast välja, siis kella ja seejärel soovin salamisi, et see püsiks niikaua kuni tööpäev otsa saab. Kolm tundi... Poolteist... Viimane veerand.... Nägemist! Homseni! Ja läinud ma olengi. Metsa. (Sest kuhugi mujale pole nagunii minna. #covid)

Meil on lumi, mis püsib kauem kui kaks tundi ja külmakraadid ja teed pühkivad sahad ja soolarandid saabastel. Ise ka päriselt ei usu aga tundub, et meil on viimaks päris talve moodi talv. Ma ei mäleta, millal siin viimati talve moodi talv oli. 40 kilomeetrit eemal on muidugi päris võlumaa, 70 cm paksuse lumemütsi all. See oleks muidugi ka tore. Aga hea, et ei ole nagu 1400 km kaugusel Hispaania Püreneedes, kus eile oli -35. Pühapäevaks lubatakse -8, see mulle sobib. 

Ma armastan lund!!! 





Bisous

No comments:

Post a Comment