Thursday 11 February 2021

Makramee seinakaunistused töötoas

Ma avastasin makramee tehnika eelmise aasta suvel ja olen sellest peale aeg-ajalt erinevaid asju katsetanud teha. Enamasti ikka endale koju- näiteks meie elutoa diivanilaual on püsivalt koha leidnud üks makramee tehnikas vaasialus/kohamatt/linik, kasvuhoones ripub vaikne tuulekell ja töötoas oli varasemalt üks lehemotiividega kompa. Mõned tööd olen sahtlisse peitu ka teinud aga paar tükki olen julgenud ära ka kinkida. 
Makramee oli umbes ainuke käsitöö tehnika, mida meile koolis millegipärast ei õpetatud (seevastu on mul siiani eredalt meeles pilutamine aga kahjuks ei oska ma seda oskust kuidagi eriti praeguses elus praktiliselt rakendada). ? Makramee õppimine läheb aga üsna kergelt ja kuigi ma hetkel teen veel asju internetist leitud juhendite või videote järgi (sest internet on täis igasuguseid õpetusi, vaja vaid aega, et seal scrollida), siis ilmselt väga kaugel ei ole ka hetk, mil võiks hakata ise mustreid looma ja originaalloomingut katsetama. Lihtsalt pilti vaadates tean ma juba peaaegu mida ja kuidas on tehtud. Aga põhisõlmed tuleks une pealt selgeks saada. Selleks tahan veel veidi harjutada. Ja materjalikulu arvutamist tuleb ka veel õppida. See on sõlmedest keerukamgi.

Kõige viimased tööd on need kaks seinakaunistust, mis valmisid alles väga hiljuti ning mis leidsid koha töötoa seinal. Mul on töötoas käsil väike make-over ja need kaks valmisid just selle jaoks. Keskmine lehemotiiv ripub seal juba pikemat aega aga mul on selle motiiviga tegelikult parasjagu pooleli üks teine projekt, ühe teise toa jaoks, mis loodetavasti ka kunagi pildile saab püütud. 




Bisous

No comments:

Post a Comment