Sunday 24 February 2019

7 päeva, 7 pilti

Esmaspäev
Selle nädala esimene päev lõppes täpselt niisuguse segaduse keskel. See pilt on veel üsna alguses tehtud, õues oli täiesti kott-pime, kui ma lõpuks lõpetasin selle tapeediliimikihi mahapesemise. 
 Teisipäev
Teisipäev oli plaatija esimene tööpäev ja alloleval pildil on talle juhiseks jäetud kalkapaberist makett tualeti seinal. Nummerdatud plaadid olid samal ajal samasugusesse mustrisse laotult töötoa põrandal maas. Tal kulus hämmastavalt vähe aega, et need plaadid seinale laduda. Mul kulus plaatide mustri kokku panemiseks ja maketi tegemiseks umbes kolm korda rohkem aega.  
 Kolmapäev
Sel ajal, kui plaatija viimaste töödena vuugivahesid täitis ja köögi seinaplaate paika pani, leidsin mina aiast esimesed krookuseõied. Meil on vist nädal aega jutti olnud päeviti 15 kraadi sooja. Tahaks hõisata kõva häälega, et kevad on kohale jõudnud. Järgmisel nädalal hakkan seemneid mulda panema, esialgu küll veel ikka toas. 
 Neljapäev
Töölt koju tulles, ootas mind ukse ees kast 15 kilo apelsinidega. Kirjutasin SIIN sellest, kuidas me avastasime enda jaoks crowdfarmingu, kuidas apelsinipuud saab adopteerida ning kuidas C Hispaaniast meile kastitäie bio apelsine tellis. Ilma mulle ütlemata, kui palju neid tuleb. 15 kilo tuli.
Me oleme nüüd hommikuti värsket apelsinimahla pressinud ja see on niiiii yummy. Apelsinid on magusad, ilma seemneteta ja hästi mahlased, ainult viiest apelsinist saab kaks klaasitäit mahla. Moosikeetmine on ka vaja nüüd ükspäev ette võtta.
Reede
Mul oli reedel töölt vaba päev, mis tähendas seda, et ma sattusin linna sellisel ajal, mil ma seal tavaliselt ei käi, ja nagu näha, eriti mitte keegi teine vist samuti mitte. 
Laupäev
C tähistas laupäeval oma 32. sünnipäeva ja sai ühe kingitusena omale viinamarjapuu. 
Kui kingitused ja küünaldega kook välja arvata, siis oli tal seekord üks äärmiselt ebapidulik sünnipäeva päev. Peo pidamine sõpradega lükkus edasi ja kuna meil oli mingeid täiesti tavalisi asju vaja ajada, siis oligi päev täis harilikku laupäevast asjatamist. Varusime järgmiseks nädalaks toidukraami, käisime ehituspoodides ja postkontoris.... Pidulik. 
Pühapäev
Tänase pidupäeva tähistamised olid jällegi üsnagi ebatraditsioonilised. Kui välja arvatud see, et mu raadio mängis täna ainult eestikeelset muusikat, Alo Mattiisenist Ott Leplandini. Oli peaaegu nagu laulupidu. 
Jätkuks eilsele ebatavalisele sünnipäevale, tegime ka täna kõikvõimalikke argiseid töid. Hommikul pesin näiteks aknaid. Kevadine päike on tore küll aga mustade akende suhtes julmalt aus. Seejärel veetsime umbes kaks tundi aias pannes kokku pesu kuivatamiseks mõeldud postide-nööride süsteemi. Pärastlõunal panime majapidamisruumis oma õigele kohale tagasi vana pliidi ja puhastasime kaminat. Ei olnud just kõige glamuursem vabariigi aastapäev. 
Aga me lõpetame selle pidupäeva ühe ilusa eesti filmiga, mille C mu vanematelt sünnipäevaks sai. 
Head Vabariigi aastapäeva lõppu! 
Bisous

No comments:

Post a Comment